Kun sinulla tulee asiaa Storian asiakaspalveluun, saat meihin nopeasti yhteyden. Varsinkin palvelukanavissa toimiva chat on näppärä ja helppo linja, jossa on aina vastaamassa ystävällinen ihminen, ei botti.
Storia Logistiikan asiakaspalvelutiimi muodostuu kahdeksasta vakituisesta työntekijästä sekä sesongeissa auttamaan tulevista, asiakaspalvelun arjen jo tuntevasta ruuhka-avusta.
Chatin lisäksi meihin voi ottaa yhteyttä perinteisesti sähköpostitse tai puhelimitse. Chat on ehkä paras väline, ja monelle mieluisin. Asiakkaat selvästi pitävät nopeasta tavasta saada yhteys asiakaspalveluun, ja vastaukset saman tien. Asiakaspalvelun tietopankista löydämme nopeasti ratkaisun kunkin asiakkaan asioihin. Storian jälleenmyynnin asiakasryhmille on kullekin omat palvelukanavansa: kouluasiakkaille Kouluväylä, kirjasto- ja kauppa-asiakkaille Kirjaväylä, kustantajille Kustantajaväylä sekä muiden tuotteiden logistiikkaan Väylä.
Toimiva kumppanuussuhde
Palvelukanavansa kautta asiakas pystyy myös itse seuraamaan oman tilauksensa tilannetta itsepalveluperiaatteella. Kun tilaus on lähtenyt meiltä kuljetusliikkeelle, saa asiakas seurantalinkin, jonka avulla hän voi seurata lähetyksen etenemistä kuljetusliikkeen, esimerkiksi Postin järjestelmässä.
Toimivalla asiakaspalvelulla pyrimme kehittämään Storian ja asiakkaiden välistä kumppanuutta. Haluamme auttaa asiakkaitamme onnistumaan. Tuemme heitä, jotta he puolestaan pystyvät auttamaan puolestaan omia asiakkaitaan joustavasti.
Asiakaspalvelussamme ovat auttamassa ammattitaitoiset ja osaavat henkilöt. Kouluttautumisen ja moniosaamisen kautta palvelu toimii joka tilanteessa. Jos henkilöstössä sattuu poissaoloja, saamme paikattua ne joustavasti.
Tarvittaessa kutsumme töihin kolme opiskelijaa, joiden osaamista päivitämme koko ajan. Heidän apuaan voimme hyödyntää sairastilanteissa, ruuhkahuipuissa ja kiiretilanteissa. Tärkeintä onkin, että pystymme vastaamaan asiakkaille antamiimme palvelulupauksiin. Puheluihin, sähköposteihin ja chatteihin vastataan ripeästi.
Asiakaspalvelu lukuina
Vuonna 2024 vastasimme yli 13 000 chat-keskusteluun.
Chateissa vaihdettiin lähes 40 000 viestiä.
Vuonna 2024 vastasimme lähes 13 000 puheluun.
Vuoden aikana käsittelimme lähes 80 000 palvelupyyntöä.
Palvelupyynnöissä vaihdettiin yli 160 000 viestiä.
Äänessä kuuluu työhyvinvointi
Hyvä asiakaspalvelu on iso asia asiakkaalle. Storialle se on merkittävä liiketoiminnallinen vahvuus. Vuosittain tehdyt asiakaskyselyt osoittavat, että kaikkien asiakasryhmien tyytyväisyys on hyvällä tasolla. Asteikolla 1-5 asiakaspalvelumme sai keskiarvon 4,3. Äänestä kuuluu, kun on hyvä olla. Yksi vahvuuksistamme on, että meillä on huipputiimi ja ihmiset viihtyvät työssään. Se heijastuu myös asiakaskokemukseen. Teemme aina parhaamme. Pyrimme antamaan asiakkaille tukea, apua ja ratkaisuja. Pystymme reagoimaan toiveisiin nopeasti. Jos asiakas tarvitsee kirjoja saman tien vaikkapa lehdistötilaisuuteen, toimitamme ne vaikka taksilla. Eikä asiakkaan tarvitse ongelmatilanteissa soitella ympäri taloa. Yhteydenotto asiakaspalveluun riittää.
